A 4-es metróra szánt pénzből egy helyett három metrót lehetne építeni egy nyugdíjas üzemmérnök szerint, akivel a Magyar Hírlap készített interjút. A meglepő kijelentés mellett a szakember bírálta a tervezett nyomvonalat is.
2008. május 19. hétfő 10:23 - Hírextra
A lap hétfői számában Szentes Emil ismerteti elképzeléseit, melynek lényege, hogy hálózatszerűen fejlesztené a föld alatti közlekedést. A szakember szerint a 36 évvel korábban papírra vetett nyomvonalterv mára elvesztette aktualitását, és az épülő metrót Budaörstől Káposztásmegyerig, illetve Rákospalotáig kellene vezetni.
Az üzemmérnök a 4-es metró építését összekapcsolná a 3-as befejezésével és az 5-ös kialakításával, a szerelvények így több szakaszon közös alagutakban futnának, így összességében sok százmilliárd forintot meg lehetne takarítani.