Egyre több pórul járt sportrajongó fordul panaszával az Európai Fogyasztói Központ (EFK) budapesti irodájához, mert focimeccsre online vásárolt jegyüket nem kapták meg - értesült a HavariaPress.
2008. május 28. szerda 12:29 - Hírextra
Többen csak a külföldi mérkőzés színhelyén, a stadion bejáratánál szembesültek azzal, hogy rászedték őket, mikor jegyüket az interneten keresztül váltották meg, Az EKF-hez fordulók elmondásaik szerint valóságosnak tűnő jegyárusító oldalakon rendelték meg jegyeiket, ám azt nem kapták meg, vagy csak a stadionnál derült ki, hogy jegyük érvénytelen.
A jegyárusító portál üzemeltetője elérhetetlen, sem e-mailre, sem telefonhívásra nem válaszol. Az Európai Fogyasztói Központ az egyre gyakoribbá váló efféle csalások kivédésére azt tanácsolja, hogy online jegyrendelésnél legyen mindenki nagyon körültekintő, a fogyasztói központ honlapján ellenőrizze, megbízható-e az internetes jegyeladó.