Átmenetileg visszaesett a pénzügyi cégek elleni panaszok száma
A második negyedévben 1.767 írásos fogyasztói bejelentés érkezett a Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyeletéhez (PSZÁF) a pénzügyi intézményekre, 20,8 százalékkal kevesebb, mint az első negyedévben.
2008. szeptember 28. vasárnap 12:36 - Hírextra
A tavalyi hasonló időszakhoz képest azonban valamennyi szektorban jelentősen - átlagosan 30,9 százalékkal - nőtt az írásos panaszok száma. A felügyelet a tendenciákat figyelembe véve azt valószínűsíti, hogy a negyedéves visszaesés átmeneti jellegű. A felügyelet honlapján publikált tájékoztató szerint az első negyedévhez képest a pénztári panaszok száma közel megduplázódott, a pénzpiaci és a biztosítási szektor szolgáltatóinak tevékenységét ugyanakkor 32,3, illetve 14,4 százalékkal kevesebb fogyasztó kifogásolta.