Négy százalékkal nőtt a 4-es metrót támogatók aránya Budapesten az elmúlt fél évben a Marketing Centrum felmérése alapján - közölte az építés beruházója, a DBR Metró Projekt Igazgatóság hétfőn az MTI-vel.
2008. szeptember 29. hétfő 15:45 - Hírextra
Eszerint szeptember végén a megkérdezett budapestiek 84 százaléka nyilatkozott úgy, hogy támogatja a beruházást.
A projektigazgatóság ezzel összefüggésben arra mutatott rá, hogy annak ellenére nőtt a 4-es metró támogatása, hogy műszaki nehézségek hátráltatják az építkezést.
A DBR a felmérés eredményei alapján úgy látja, a fővárosiak megértik és elfogadják, hogy adódhatnak előre nem látható műszaki nehézségek.
Ezzel összefüggésben utaltak arra, hogy jelenleg az alagútépítés hétfői felfüggesztése foglalkoztatja a legélénkebben a közvéleményt.
A Marketing Centrum honlapja szerint a cég társult a Sawyer Miller Group kommunikációs és PR ügynökségével; ez utóbbi cég nyerte meg a 4-es metró tájékoztatási tenderét 2005-ben.