A Vaillant Csoport magyarországi leányvállalata országos márkabolt hálózat kiépítését kezdte el. Az első szaküzletet Kiskunlacházán nyitották meg a napokban. A 135 éves Vaillant évtizedek óta meghatározó szerepet játszik a magyar fűtéstechnikai piacon.
2008. november 21. péntek 09:02 - Hírextra
A magyarországi leányvállalata öt és fél milliárdos árbevételével őrzi piacvezető pozícióját a fűtéstechnikai üzletágban. Évente mintegy 25 ezer készüléket értékesítenek és 200 millió forintnyi közvetlen, és közvetett adót fizetnek be. Az idei év jelentős változást jelent a márka magyarországi üzletpolitikájában az új értékesítési csatorna megnyitásával - mondotta Govrik Klára ügyvezető igazgató.
A magyarországi Vaillant célja, hogy a szakmai partnerek, és a fogyasztók is kiemelt körülmények között juthassanak hozzá a termékekhez és a szolgáltatásokhoz. A márkabolt hálózattal a szakmai háttértámogatással kívánják tovább segíteni a tervezők és kivitelezők mindennapi munkáját. A fogyasztóknak pedig a helyszíni szakértői tanácsadással könnyebben elérhetőbbé és ismertebbekké válnak az innovatív és magas minőségű Vaillant termékek és rendszerek. Tervezik, hogy az ország több pontján nyitnak Vaillant márkaboltot, jövőre öt új üzlettel bővítik a szaküzlet hálózatot – mondotta Govrik Klára..