2024. november 22. - Cecília

A német klubok keresnek a legtöbbet

Az európai elitbajnokságok közül a német futballcsapatok kapják a legtöbb pénzt a mezreklámokért.
2008. november 25. kedd 19:27 - Hírextra
Egy kölni piackutató intézet felmérése szerint a Bundesliga élvonalának 18 klubja a jelenlegi szezonban összesen 102.9 millió eurót kasszíroz a sportruházaton elhelyezett hirdetésekért, közülük is az éllovas a címvédő Bayern München az egyik telekommunikációs cégtől kapott 20 millióval.

A hat európai - német, angol, olasz, spanyol, francia és holland - topliga egyesített trikóreklámos bevétele az utóbbi évtizedben először csökkent: az előző idényhez képest 12.1 millió eurós visszaesés tapasztalható, jelenleg 393.2 milliónál tart. Ez főként az angol Premier League 85.9 millióra történt "lecsúszásának" tudható be, amit a szakértők a font leértékelésének tulajdonítanak.
A játékosok mellkasán látható szponzorok közül a befektetési és biztosítási cégek járnak az élen, amelyek összesen 80.7 millióért népszerűsítik magukat.
Forrás: MTI
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Legfrissebb hírek
Legolvasottabb hírek
Legfrissebb írásaink
Legolvasottabb írásaink
Szavazás Sport témában
Kijutunk-e a labdarugó világbajnokságra?
Igen
Nem
ÁLLÍTSA BE A DÁTUMOT ÉS MEGTUDJA MI TÖRTÉNT AZNAP A VILÁGBAN
A HírExtra különleges időgépével nem csupán egyetlen hírre, de az adott nap teljes híranyagára rátalálhat, az oldal fennállása óta.
Dátum: - - Idő: -
FOTÓTÁR
Felkapcsolták a margitszigeti futókör LED-világítását