Háromnapos kampány az emberkereskedelem ellen
Emberkereskedelem elleni, három hónapon át tartó kampányt indított szerdán az Igazságügyi és Rendészeti Minisztérium (IRM) a rendőrséggel közösen - mondta Turi András az, IRM szakállamtitkára a kampány szerdai budapesti sajtóbemutatóján.
2009. március 4. szerda 11:56 - HírExtra
Turi András hozzátette: a korábbi kampányoktól eltérően, most nem az emberkereskedelem áldozatait, hanem azokat a 25-45 év közötti férfiakat célozzák meg, akik a prostitúcióra kényszerítettek szolgáltatásait veszik igénybe.
A kampánnyal tájékoztatni akarják őket arról, hogy a szolgáltatás nyújtója nagy valószínűséggel bűncselekmény áldozata, akit kényszerítenek a prostitúcióra, és aki "nem tud kiszállni".
A kampány plakátjait és szórólapjait elsősorban budapesti, Balaton-környéki és nyugat-magyarországi Mol-benzinkutak férfimosdóiban helyezik el, és bíznak abban, hogy ezzel hozzájárulnak egy olyan szemléletátalakításhoz, amely "keresletcsökkenést" eredményez.
Forrás: MTI