Bár a válság kissé visszaveti a luxusboltok forgalmát, a prémium termékek gyártóinak megéri a budapesti jelenlét - derül ki a Világgazdaság összeállításából.
2009. június 25. csütörtök 08:26 - HírExtra
Ezt jelzi - írja a lap -, hogy hamarosan egy újabb híres márka, az Emporio Armani tűnik fel az Andrássy úton. Az összeállításból kiderül: tavaly több luxus üzlet, a Burberry, a Gucci, a Vertu, a Roberto Cavalli valamint a Tag Heuer nyílt ugyanitt.
Az ilyen luxus termékeket kínáló üzlet nyitása nem olcsó, hiszen négyzetméterenként akár 2500 euróba is kerülhet. Ez a beruházás azonban normál gazdasági körülmények között 3-5 éven belül is megtérül. A lap összegezése szerint a recesszió hatását főleg a top prémium kategóriás termékek - elsősorban az órák és az ékszerek - forgalmán érzik meg a boltok.