Hároméves átalakítási terv a közösségi közlekedésben
A következő három évben éves átlagban 70 milliárd forinttal kevesebbet kap a közösségi közlekedésre a MÁV és a Volán-csoport, és a következő 1,5 évben az átszervezés egyszeri költségével is számolni kell.
2009. augusztus 10. hétfő 19:35 - HírExtra
Az átszervezés során a nemzetközi kötelezettséget jelentő, az elővárosi közlekedéshez szükséges, és nemzetgazdasági szempontból fontos pályaszakaszok országos nyílt hálózattá válnak, amelyekkel kapcsolatban a döntéseket a központ hozza meg. Ez a vasúti hálózat 60-65 százalékát érinti.
A többi vonalszakasz egy része regionálissá alakul, ahol a közösségi szolgáltatást az autóbusz-közlekedéssel összehangolva rendelik meg a szeptemberben megalakuló Regionális Közlekedési Tanácsok.
A Regionális Közlekedési Tanácsoknak szintén lesz külön-külön vezetése, azoknak menedzseri fizetése -menedzseri munkája nem!-, és több milliós végkielégítése. Hogy is mondják? Adtak egy pofont a ...