Idén még nem tervezik a hirdetések elindítását a legfeljebb 140 karakteres üzenetek továbbítását lehetővé tévő Twitter felületén.
2009. szeptember 23. szerda 19:29 - HírExtra
Az alapító szerint a Twitter tőkésítése folytán anyagilag meglehetősen jó állapotban lévő vállalat, elsődleges célja a kereskedelmi partnerek számára fontos lehetőségek fejlesztése.
"Minden olyan törekvés, amely a hirdetések megjelenését célozza egy ideig még háttérbe szorul" - magyarázta az alapító, hozzátéve, hogy egyszerűen még nem erre összpontosítanak.
Az év elején még csak negyedmillió dollárra becsült Twitter értéke a hamarosan befejeződő tőkésítést követően már egymilliárd dollár körül alakul. A mikroblog szolgáltatásnak a többi közösségi portálhoz hasonlóan bizonyítania kell életképességét a magánbefektetők előtt.
A Twitter tervezett fizetős előfizetői számára megálmodott szolgáltatások között például olyan elemzések készítésére alkalmas lehetőségek is szerepelhetnek, mint egy adott érdeklődési körbe tartozó olvasóktól való adatgyűjtés - tette hozzá Stone.