Ön érzi a showbusiness illatát?
A showbusiness illatát rejtő parfümöt dobott piacra a The Sun brit bulvárlap, hogy ezentúl az egyszerű emberek is magukba szívhassák a vörös szőnyeg hangulatát.
2010. szeptember 8. szerda 07:44 - HírExtra
A Buzz Eau de Parfum fantázianévre keresztelt parfüm a világ egyik vezető illatszakértője, Roja Dove közreműködésével készült, aki Sarah-Jessica Parker stílusát, Sophia Loren lehengerlő kisugárzását, Beyonce Knowles magával ragadó pimaszságát és Cheryl Cole "egy lány a szomszédból"-jellegű báját igyekezett összegyúrni egyetlen illatorgiává.
"Azt szeretném, hogy minden nő, aki magára fújja ezt az illatot, úgy érezze, hogy ő is ugyanolyan elbűvölő, mint azok a hírességek, akiket nap mint nap lát a televízióban, vagy akikről az újságokban olvas" - mondta a parfümkészítő.
A friss citrusfélék, az érzéki jázmin, a vidám vanília és szantálfa illatát magába rejtő parfüm 50 millilitere 59 fontba (20 ezer forint) kerül, és a Harrods londoni áruházban lehet megvásárolni.
A "szórakoztatóipar egyedülálló illatát" persze az utca emberén is letesztelték: egyeseknek a nagymamájuk jutott róla eszébe, mások egyértelműen a kamaszokat jelölték még célközönségnek, két idős hölgy pedig kifejezetten frissnek és megnyugtatónak nevezte a parfümöt.
Forrás: MTI