Ebből a helyzetből segíthet elmozdulni egy személyes konzultáció, melynek keretében fel lehet tenni a kérdéseket, és egy többéves tapasztalattal rendelkező cég tud adni olyan ötleteket, amelyekkel előre lehet lépni.
Milyen témákban lehet egy online marketingestől kérdezni?
A Klikkmarketing online marketing cég több mint 10 éve foglalkozik szakmai tanácsadással, melyek legfőképpen Google Ads (AdWords), Facebook hirdetés, weboldal-felépítés, kapcsolati adatbázis-építés és hasonló témákban zajlanak.
Csak néhány példa a gyakran ismételt kérdésekből:
-Hogyan lehetne előkelőbb helyet szerezni a Google találati listáján?
-Hogyan lehet az AdWords kampányok eredményességén javíítani?
-Érdemes-e céges Facebook oldalt létrehozni?
-Mit lehet a meglévő Facebook oldallal kezdeni?
-Milyen eredmények várhatók a Facebook hirdetésektől?
-Mit lehet a Google Analytics eredményekből látni?
-Hogyan kell jól beállítani a Google Analytics paramétereit?
- Listaépítésnél milyen időközönként és milyen tartalommal érdemes e-maileket küldeni?
- Hogyan lehetne javítani a weboldal hatékonyságán?
Mire képes egy szakmai konzultáció?
A szakmai konzultációval sok pénzt lehet megtakarítani azáltal, hogy nem esünk bele azokba a hibákba, amelyeket mások már elkövettek. A konzultáció segíthet, hogy a tervezett kampányok a maximális hatékonysággal valósuljanak meg. Objektív véleményt kaphatunk a honlap fejlesztőjének vagy más, a szakmai projektjeinkbe bevont személynek a szakmai felkészültségéről.
Milyen előnyökkel jár egy marketingkonzultáció?
Először is könnyen hozzáférhetővé válik az adott szakértő többéves szakmai tapasztalata, nem kell órákat/napokat befektetnünk ezen tudás megszerzésébe. A személyes kapcsolat által mindig magunk mögött érezhetünk egy biztos embert, akihez bármikor fordulhatunk tanácsért. A konzultáció nem általánosságban kezeli a marketingtémákat, hanem kizárólag a saját problémáinkra fókuszál, abban nyújt segítséget.
A konzultáció lehet technikai jellegű, amely egy konkrét probléma megoldásában segít, de lehet akár stratégiai konzultáció is, amely mélységeiben foglalkozik a követendő marketingstratégiával.
Összegzés
A személyes szakmai konzultáció nagyon jó megoldás lehet, ha nem akarjuk másra bízni a teljes marketingstratégia megvalósítását, viszont a kialakításához vagy egy konkrét feladat megoldásához tapasztalt szakember segítségére van szükségünk.