A Google shopping hirdetés a kereső egyik fülében található, amely gyakorlatilag egy több cég termékeiből álló nemzetközi webáruház-összesítő. Ebben a cikkünkben azt fogjuk megtárgyalni, hogy milyen előnyökkel jár az interneten működő magyar cégeknek az, ha kihasználják a Google shopping hirdetésben rejlő lehetőségeket.
A Google shopping hirdetés kényelmes a felhasználóknak és hasznos a cégeknek
Úgy érdemes tekinteni a Google shopping hirdetésre, mint egy kereskedelmi előszobára, hiszen ez egy olyan összesítő webáruház-szerű rendszer, ahol a felhasználók szín, gyártó, méret, típus, stb. alapján tudnak szűrni az ott megjelenő termékek között.
Mivel az itt látható termékek több cég webáruházának termékei közül kerülnek ki, így a felhasználóknak nem kell egyesével meglátogatniuk a webáruházakat, hanem kényelmesen, egy helyen láthatják a kínálatot. Amennyiben rákattintanak egy termékre, a link elviszi őket az adott cég webáruházába.
Ez rendkívül kényelmes és időhatékony a felhasználóknak, illetve a cégek számára is nagyon előnyös, hiszen így rengeteg új vásárlót tudnak gyűjteni, akiket nemcsak érdekel a termék, de hajlandóak is a vásárlásra.
A keresőmarketing szakemberek segítenek a Google shopping hirdetésben
A keresőmarketing szakemberek segítségével igényes, a nemzetközi színvonalnak megfelelő formában kerülnek ki a cég termékei a Google shopping hirdetési rendszerébe.
Például éles képeket, árat, szállítási időt, készletet, termékvariációkat, értékeléseket kell tartalmaznia az adott termék-kártyának, hogy minden információ rajta legyen ahhoz, hogy a felhasználó rákattintson.
A Google shopping hirdetés tehát egy olyan nemzetközi felület, ahol rengeteg cégnek láthatják a felhasználók a termékeit, így nem mindegy, hogy milyen formában kerülnek oda a cég által kínált termékek és szolgáltatások.