Egyfelől ezekben a hetekben nincs versenytárs ebben a műfajban, másrészt a bambuszrügy-kedvelő hősről szóló franchise erős márka, eddig 1,8 milliárd dollárt hozott, ezért hírneve ismét behozhatja az amerikai családokat a mozikba. A pandának egyébként óriási a globális vonzereje: a harmadik rész 2016-ban 143 millió dollárt hozott Amerikában, és 521 milliót összesen, amiből 154 millió volt Kína részesedése, ahol a lassú mackó nemzeti kabalaállat. Hasonló kínai sikerre számítanak most is.
Iparági becslések szerint a Kung Fu Panda 4. első hétvégi bevétele valahol 30-39 millió lehet majd Észak-Amerikában, ami nem a legerősebb kezdés, aggodalomra azonban nincs ok. A Slah/Film a Csizmás,a Kandúr: Az utolsó kívánságot hozza fel példának, amely kevesebb, mint 13 millióval nyitott otthon, de végül 485 milliónál állt meg a számláló. A szintén szerényen, 12 millióval kezdő Kacsalábon is már 270 milliónál tart, bár itt még nincs meg a végösszeg. A siker titka az, hogy ha nincs erős konkurencia a családi filmes mezőnyben, az adott produkciót sokáig műsoron lehet tartani, és a hosszú kifutás gazdag bevételt eredményez.