Oroszországban hatalmas a kereslet a drága és még drágább kocsikra: idén 130 Bentley-t, (ára 229 ezer eurónál kezdődik), 43 Ferrarit (minimum 215 ezer euró), 9 Laborghinit (207 ezer eurótól) és 20 Rolls Royce-t (495 ezer eurótól - 125 millió forinttól) adtak el, a szintén méregdrága Hummerekből soha nincs egy bemutató példány sem a szalonban. A nagy keresletre való tekintettel előszeretettel lopják a Hummereket, Bentley-ket és a Porsche Cayenne terepjárókat.
A Bugatti Veyron 16.4 maximális sebessége 407 km/óra, 2,5 másodperc alatt gyorsul 100 kilométerre, nettó gyári ára 1,1 millió eurónál (280 millió forintnál) kezdődik. Szervizelni évente, vagy 5000 kilométerenként kell, vagyis nem illik vele ennyit járni egy év alatt.
Az álomautót tavaly tavasszal kezdték el gyártani, és az év végéig 60 darabot szereltek össze. A nagy érdeklődés miatt mindjárt a kezdet kezdetén növelni kellett a kapacitást, mivel az tervezett évi 70 darab mellett a vásárlóknak több mint egy évig kellett várniuk az autóra.
Az 1998 óta a Volkswagen csoporthoz tartozó Bugattit Japán kivételével mindenütt az ugyanoda tartozó Bentley-szalonok forgalmazzák. A tárgyalások az orosz kereskedőkkel már tavaly megkezdődtek, de elhúzódtak, mivel a moszkvai fél kevesellte a többi Bugatti-dealer által elfogadott 5 százalékos részt az autó gyári árából, azaz 28 millió forintnyi összeget.
A csillagászati ár ellenére a Veyron gyártása erősen ráfizetéses, mivel a fejlesztés elhúzódása sok pénzt emésztett fel. Egyes nem hivatalos információk szerint a Volkswagennek egyelőre minden egyes Veyron mintegy 4, mások szerint 7 millió eurójába kerül.
Az orosz vevőket azonban a részletek kevéssé érdeklik: a kocsit októberben mutatják be a potenciális vevőknek Moszkvában, és azoknak a szerencséseknek, akik meg tudnak szerezni egyet a tíz közül, 1,6 millió eurót - bő 400 millió forintot - kell fizetni érte.