Utasbarát a BKV
Ebben az évben már 60-nál is több olyan intézkedést hozott a BKV, amellyel az utasok kényelmét akarták szolgálni. A közeljövőben nagyobb horderejű változtatásra nem készülnek, kisebb átalakítások azonban szinte biztosan lesznek.
2007. szeptember 20. csütörtök 07:42 - Hírextra
A BKV-nak több lehetősége is van arra, hogyan szolgálja ki az utasok igényeit - mondta el a Független Hírügynökségnek Kiricsi Karola, a közlekedési társaság szóvivője. Egyik ilyen, hogy a kapacitásokat átcsoportosítják, azaz a terheltebb vonalakra csúcsidőszakban több járműt vezényelnek, esetleg a szóló buszokat felváltják a csuklósak. Változtatni szoktak a menetrenden akkor is, hogyha például egy új, nagy forgalmú bevásárlóközpont vagy egy lakópark épül fel.
Idén eddig 63, úgynevezett utasbarát intézkedést történt - hangsúlyozta a szóvivő. Az egyik legnagyobb fejlesztés a budai villamosforgalom reformja volt, kialakítottak ugyanis egy új gerincvonalat, amely észak- és dél-Buda között egy átszállásmentes utazást biztosít. A másik nagy változtatás a XVI. kerületi autóbusz-forgalom teljes reformja: itt újragondolták a teljes vonalhálózatot, ráadásul elindult egy három kerületet összekötő busz is.
Kiricsi Karola szerint intézkedéseik után sok dicséretet kaptak az utasoktól levélben és az ügyfélszolgálatokon is.
A közeljövőben egyébként nagyobb horderejű változtatásra nem készülnek, kisebb intézkedések azonban biztosan lesznek - fogalmazott a szóvivő.
Forrás: FH