A több országban jelenlévő Vögele eddig Magyarországon főleg vidéken terjeszkedett: Dunaújváros, Nagykanizsa, Nyíregyháza, Szekszárd, Veszprém, Pápa, Mosonmagyaróvár, Siófok, Miskolc és Zalaegerszeg után a vecsési Market Centrál Ferihegy kereskedelmi parkban nyílt meg több mint ezer négyzetméteres új boltjuk. A Charles Vögele Európában mintegy 816 üzletet működtet.
Női kollekciójukat idén a letisztultság, szűkebb nadrágok, rövidebb szoknyák, bővebb felsők, újfajta díszítések jellemzi.
Általában elmondható, hogy a díszítések visszafogottabbá váltak, a rátétek és hímzések kora lejárt. Kedveltek viszont a redők, visszahajtások, tűzések és nyomatok.
A férfikollekcióra az elegancia, jó szabás és ápolt benyomás jellemző. Klasszikus összhatás, csipetnyi lezserség - ez áll az öltönyökre és a zakókra. A nyakkendők újból szerephez jutnak. Szűkebben szabottak az ingek, rövidebbek a zakók. A jelszó a jól ápolt lezserség.
A gyermekruhák tervezőit viszont Kína, valamint a Marie Antoinette című film inspirálta elsősorban. A stílusok keverése, a rockzene és a sportos utcai viselet, és nyolcvanas évek ihlették a a nagyobbacskák ruháit.