Az aukció sztárja, az est legdrágábban eladott képe, az Olasz halászok Patkó Károlytól, amelyet 20 millió forintra áraztak. Ez az 1929-ben festett, nagy méretű, gazdag koloritú vászon a művész itáliai korszakának egyik gyöngyszeme. Nem csoda, hogy megadták érte a 32 millió forintot.
Bálint Endre Variációk groteszk temetésre című munkáját ikonfalba foglalt hitvallásként, egy igazán nagy festő művészi testamentumaként aposztrofálják. A művész korábbi motívumait variáló festményt 15 millió forintról hosszasan licitálták, míg a kitartó gyűjtő 28 millió forintért vihette el.
Ugyanennyit adtak idős Markó Károly Tájkép történelmi jelenettel című, majd 80 éve lappangó kis remekművéért. Az itáliai hatásokat magánviselő, 1832-es festmény sorsáról egy 1929-es nürnbergi magyar kiállítás volt az utolsó híradás. Most hazai gyűjteménybe került, s vevője éppen 8 millióval toldotta meg a kép 20 millió forintos kikiáltási árát.
A Piacsek bácsi újságot olvas című kép azért foglal el különleges helyet Rippl-Rónai József életművében, mert a meghitt jelenetben már feltűnnek a művész kukoricás korszakának dekoratív elemei is. 22 millió forintról indították és 26 millió forintért szerezte meg valaki.
Ferenczy Károly 1912-es datálású Est (Fürdőző férfiak)című nagy méretű olajképét 20 millió forintról indították. Az izmos, meztelen fiúaktokat ábrázoló sorozat egyik kiemelkedő darabjaként 24 millió forintért került új tulajdonosához.
Egy római, futurista kiállításra készült 1925 körül Scheiber Hugó Cirkusz (Reflektorfényben) című, vegyes technikájú, papírra festett képe. A múzeumi rangú alkotásért, amelyben fellelhetők Scheiber stílusának a nemzetközi avantgárdhoz kapcsolódó jegyei, megadták a 20 millió forintot.
14 millió forintról indult és 19 milliónál állt meg a licit Vajda Lajos 1935-ös Szentendrei házak kék égbolttal című kiemelkedő művéért folyó harcban.
Ugyanennyiért vették meg a magyar újklasszicizmus egyik legjelentősebb alkotását, Duray Tibor főművét, a Nővérek című festményt.
Nemes Lampérth József egyéni, stílusteremtő alkotói modorának minden jellegzetes vonását magán viselő tusrajza, az 1919-es Palánkok, 15 millió forintos kikiáltási árról kezdett és 18,5 millió forintnál állt meg.
Kontuly Béla újklasszicista formajegyeket viselő Kislány, háttérben görög vázával című képét 16 millió forintnál ütötték le. Batthyány Gyula szokatlan kompozíciójú, finom rajzolatú virágcsendéletéért 15 milliónál koppant a kalapács. Czóbel Béla mélytüzű, dús csendéletét úgy licitálták 15 millió forintra, hogy kikiáltási árát 10,5 millió forinttal toldották meg.
A nagybányai iskolát képviselő Boromisza Tibor Virágzó fák alatt című képe 1909-ben készült, a festő életművének legnagyobb értékeket termő periódusában. Jól járt vele, aki 14 millióért megszerezte ezt a felfokozott expresszivitású, derűsen színes vásznat.
Jelentős, nyolcszoros licitemelkedést ért meg Giovanni Grubacs reprezentatív velencei vászna, midőn 15 millió forintnál leütötték. Szabó Vladimír túlburjánzó, Mese című képét sokan szerették volna megszerezni, akik 800 ezer forintról egészen 5,5 millióig küzdöttek érte. Gedő Ilka dekoratívan színes, Nagy fatörzs című 1977-es képét 2,8 millió forintról éppen 10 millióra emelték.