Charlie Chaplin egyike volt a nagy hollywoodi sztároknak, akik utolsóként alkalmazkodtak a hangosfilmekhez. Ennek egyik oka kivételes mimikai improvizációs tehetsége volt. Ez nyilvánult meg egy 1933-as, All At Sea (Mindenki a tengerre!) című, eddig ismeretlen filmjében, amelyen Alistair Cooke újságíró előtt parodizál, tréfálkozik, szórakozik. A 15 éves perces filmet a minap mutatták be mutatták be Olaszországban a közönségnek.
Alistair Cooke az egyik legnagyobb brit újságíró volt, de 1933-ban, amikor 25 évesen az Egyesült Államokban gyakornokoskodott, még senki sem ismerte nevét. Az Observer című londoni lap, felhasználva amerikai tartózkodását, megbízta, hogy készítsen interjút hollywoodi sztárokkal. Az ugyancsak angliai születésű Chaplin rokonszenvezett az ifjúval, és azonkívül, hogy beleegyezett az interjúba, meghívta egy kirándulásra újonnan vásárolt, Panacea nevű yachtjára. Az újságíró itt megismerkedett Paulette Goddard-ral, Chaplin új szerelmével is - írta az El País című spanyol napilap.
Cooke a hajón elővette 16 mm-es kameráját és Chaplin az objektív előtt bemutatta tudását. Egy felmosóronggyal a fején utánozta a kor díváit, Jean Harlow-t és Greta Garbót. Tányérsapkában walesi herceggé változott, fürdőruhában alakította Napóleont. Oldott és boldog volt, technikai útmutatásai alapján az amatőr felvételből profi szintű humoros film kerekedett.
Évekkel később Cooke egy kis részt felhasznált belőle America című műsorához, a többi dobozban maradt és megfeledkezett róla. Halála után New York-i lakásának leltározása közben a lánya találta meg. Megmutatta David Robinsonnal, az egyik legnagyobb Chaplin-szakértőnek, aki a porderonei fesztivál igazgatója. Robinson szerint a film fő értéke, hogy boldognak mutatja Chaplint magánéletében (ami életrajzai alapján ritkán fordult elő vele), ezenkívül valószínűleg az első bizonyíték Paulette Goddard-hoz, a Modern idők és A diktátor későbbi női főszereplőjéhez fűződő viszonyáról.
A filmet DVD-re adaptálták, de egyelőre nem tervezik árusítását.