Kábeltévés és telefonszolgáltatásának együttes igénybevételéről közzétett reklámjaival megtévesztette a fogyasztókat a UPC - állapította meg a Gazdasági Versenyhivatal (GVH), amely emiatt 35 millió forint bírságot szabott ki. Közleményében a versenyhatósá
2007. november 16. péntek 13:59 - Hírextra
Az egyik kikötés hűségnyilatkozat aláírása. A reklámokból az sem derült ki mindig, hogy a kedvezményes havi és belépési díj igénybe vételéhez melyik programcsomagra kell előfizetni. Hiányos volt a tájékoztatás arról is, hogy a kedvezményes tarifa csak egy ideig érvényes, és hogy pontosan mennyi ideig tart. A GVH felrótta a cégnek, hogy nem közölte egyértelműen: a kedvezmények csak az új vagy a régi előfizetőkre is vonatkoznak-e.
A bírság 35 milliós összegét a GVH azzal indokolta, hogy a UPC a kábeltelevíziózásban piacvezető, és kiterjedt reklámozást folytatott. Ezen túl súlyosbító körülménynek bizonyult, hogy a társaságot a GVH korábban már elmarasztalta fogyasztók megtévesztése miatt.