Az intézmény honlapján olvasható tájékoztató szerint a másoddiplomás, három féléves időtartamú képzés eltér a szokásos kulturális menedzserképzéstől, ugyanis gyakorlati helyszíneken, gyakorlati szemléletű oktatókkal, többnyire gyakorlati óra keretében folyik, és nem csupán a kulturális, hanem az üzleti élet oldaláról is be kívánja mutatni a menedzser feladatait.
A képzés a kulturális területtel foglalkozó menedzsment jelenlegi legfontosabb feladatát, a non profit és a for profit szektor kapcsolatának kiépítését, a kulturális programok hatékony finanszírozását állítja a középpontba.
Az oktatás során az alapvető marketing- és társadalomtudományi ismereteken túl nemzetközi kitekintést biztosítanak, s bemutatják a magyar közszolgálati kultúrafinanszírozás múltját, jelenét és jövőbeni irányait is. A képzés kiemelten szól a magánmecenatúráról és a vállalatok kulturális szerepvállalásról, elemzi a kulturális vállalkozások lehetőségeit, illetve a közszolgálati és kereskedelmi médiumok szerepét.
A jelentkezéseket 2008.január 31-ig várják.