Az új képernyő kilenc darab 50 colos, (127 centiméteres) képátlójú tévé képernyőjével egyezik meg, az áráról azonban még nem közöltek részleteket.
Eddig a japán vállalat legnagyobb plazmatévéje a 103 colos (262 centiméter képátlójú) változat volt, amely a megjelenéskor 70 ezer dollárba (több mint 12 millió forintba) került.
A Matsushita elektronikai cégcsoporthoz tartozó Panasonic egy 42 colos energiatakarékos panelt is bemutatott, amely a korábbi típusokkal megegyező fényerővel rendelkezik, azonban csak feleannyi energiát igényel, s szintén újdonság az 50 colos ultravékony kijelző, amely mindössze 2,5 centiméter vastag.
Az Egyesült Államokban egyre többen cserélik le régi katódsugárcsöves televíziójukat a nagyságrenddel nagyobb felbontású, HD-adások vételére alkalmas készülékekre, ezért jól megy a plazma- és az LCD-televíziók eladása.
Internetre kapcsolható készülékeivel a Panasonic a YouTube-videók közvetlen elérését kívánja lehetővé tenni, az új Vieara HDTV-sorozatával pedig már a Google fotókezelő oldala, a Picasa is hozzáférhető.