A Provoq egy tanknyi hidrogénnel 480 kilométert tesz meg (450 kilométert hidrogénnel, 30 kilométert akkumulátorral), 100 kilométer per órás sebegességre 8,5 másodperc alatt gyorsul fel. A hidrogéncellák egy lítium-ion akkumulátort töltenek, amely egy elöl és egy hátul elhelyezett motort hajt. A tetőn elhelyezett napelem szolgáltatja a belső világításhoz és a rádió működtetéséhez szükséges energiát. A típus a korábbi V-8-as év V-6-os hibrideket válthatja fel néhány éven belül.
A GM újítása és más cégek környezetbarát hibridjei és alternatív autói is hozzájárulnak, hogy az autógyártó cégek vezetői világszerte optimistábbak az autóipar jövőjét illetően, mint az elmúlt években - mutatta ki éves felmérésével egy nemzetközi könyvelő és tanácsadó cég, a KPMG.
Az autógyártó cégek igazgatói 86 százalékban a minőséget jelölték meg mint a vásárlókat befolyásoló fő tényezőt az elkövetkező öt évben. Ám 84 százalékuk szerint az üzemanyag hatékonysága a legfontosabb szempont.
A biztonságot 70 százalékuk, a jó árfekvést pedig 69 százalékuk vélte a legfontosabbnak.
A vezetők úgy gondolják, hogy alternatív üzemanyaggal működő motorok, olcsó autók és hibrid technológiák kifejlesztésére is égető szükség van.
2006-ban a vezetőknek csak 53 százaléka vélte úgy, hogy az alternatív üzemanyaggal működő autókra komolyak lesznek az igények, ezzel szemben 2007-ben már 65 százalékuk osztja ezt a nézetet.
A KPMG összesen 113 rangidős igazgatóval készített interjút a világ minden táján az Egyesült Államoktól Ausztráliáig.