Nagyon erős évet zárt tavaly az RTL Klub - mondta Rényi Ádám kommunikációs igazgató a legnézettebb haza tévécsatorna tavalyi adatait bemutató keddi sajtótájékoztatón.
2008. január 15. kedd 13:16 - Hírextra
Annak ellenére őrizték meg pozíciójukat, hogy 2000 óta a három földfelszíni sugárzású csatorna (a Magyar Televízió egyes csatornája, az RTL Klub és a TV2) közönségaránya nyolcvanról hetven százalékra csökkent a hirdetők számára lényeges, 18 és 49 közötti korosztályban - mondta Németh Marika kutatási igazgató.
Megjegyezte: míg a konkurrens kereskedelmi adó ez idő alatt 11,5 százalékos veszteséget volt kénytelen elkönyvelni, náluk 4,4 százalék ez az arány; míg 2000-ben 209 estén voltak nézettebbek a TV2-nél, tavaly már 342 alkalommal, a tavalyi év 20 legnézettebb adása közé pedig csupán egyetlen TV2-es fért be 19 RTL-produkció közé - sorolta.
Szólt arról is: annak ellenére javítottak valamelyest eredményeiken, hogy Európa-szerte - és Magyarországon is - visszaszorulóban vannak a nagy csatornák.