Az előző hirdetés a kommunista Kína első vezetőjét hunyorítás közben, grimaszolva jelenítette meg. A Citroen visszavonta a hirdetést és ígéretet tett arra, hogy többé nem veti be Maót.
A spanyolországi marketingkampány új arca most Napóleon: a lapokban feltűnt új hirdetésen a Spanyolországot egykor leigázó francia császár látható dühös arccal egy Citroen gépkocsi fölött. A jelszó ugyanaz, mint ami a korábbi "maós" képen volt: "Adjátok meg Cézárnak, ami Cézáré!" - bár az antik rómaiakhoz sem Maónak, sem Napóleonnak nem volt sok köze.
Az AFP kérdésére a Citroen szóvivője elmondta, hogy a cég Mao "nem helyénvaló" ábrázolását illetően egy Kínában közzétett közleményben kért bocsánatot, továbbá hasonló tartalmú levelet küldött Kína madridi nagykövetének is. A Citroen azonban hozzáfűzte, hogy itt "könnyed, humoros kampányról" volt szó, és más történelmi személyiségeket a jövőben is felhasználhat a márka reklámozására.