A politikus a Napi Gazdaságban megjelent hírekre hivatkozva azt mondta: a kormány újabb 800 millió forint értékben kötött szerződést kommunikációra, egy kampánysorozat médiatervezésére és vásárlásaira.
A napilap szerint tavaly már volt egy hasonló 800 milliós kiadás, de mivel a keret kimerült, újabb 800 millióra kötöttek szerződést - tette hozzá Répássy Róbert.
Mint mondta, az Új Magyarország kiadványok emellett összesen 275 millióba kerülnek, a Miniszterelnöki Hivatal 300 milliót költ a kormányzati kommunikáció nyomdai munkáira, az Egészségügyi Minisztérium pedig összesen 830 milliót kommunikációra és PR-ra.
Ez azt jelenti, hogy most már hárommilliárdra rúgnak a kormány népszavazási ellenkampányának költségei - összesített a képviselő, aki ismét arra szólította fel a kormányt, hogy állítsa le népszavazási kampányát.
Répássy Róbert szerint a kormány "egészen elképesztő intenzitással" folytatja a népszavazási ellenkampányát, amellyel megtéveszti az embereket, ráadásul mindezt az emberek pénzéből teszi.
A Fidesz frakcióigazgatója hozzátette: a kormányzati kommunikációra van pénz, míg a költségvetésben nem volt pénz például a mozgáskorlátozottak közlekedési támogatására, az Igyál tejet programra, vagy a Magyar Vöröskereszt támogatására, amit fideszes képviselők javasoltak.
Répássy Róbert hangsúlyozta: nem igaz, hogy a kormány tájékoztató kampányt folytat, mert semmi olyan nincs a reklámokban, amit előtte az emberek ne tudtak volna.
A politikus az Országos Választási Bizottság szerda esti ülésére utalva azt mondta: az OVB továbbra is asszisztál a kormány antidemokratikus és alkotmánysértő magatartásához, hiszen a testület elhalasztotta a döntést a Fidesz beadványáról, amelyben a kormányzati kampányt kifogásolták. Úgy tűnik nem sürgős a milliárdokat felemésztő kormányzati kampány leállítása - jegyezte meg.