A tévé nem változik
A televízió a leglassabb a saját márka építésében: az egyes társaságok rendre kivárják, mit lépnek, újítanak a versenytársak - mondta egy csütörtöki budapesti konferencián Varga Gábor (Wargabe) reklámszakember, megjegyezve, a tévé az egyetlen iparág, aho
2008. április 24. csütörtök 15:00 - Hírextra
A kor követelménye az, hogy az egyes adók jelöljék ki saját, szűk piacukat, kapcsolataikat pedig hálózatos rendszerben építsék - tette hozzá, s a tanácskozásnak otthont adó köztévére megjegyezte: "a Duna Televízió is abból a pozícióból él, amit kialakított magának a kilencvenes években", a kérdés csak az, hogy imázsa megújul, vagy az idő előrehaladtával kopik.
Szavai szerint azok a cégek, amelyek több termék egymással harmonizáló imázsát teremtik meg, nem mondhatnak le a "központi kommunikációs szelepről", amely a márkacsokor (brand) imázsát menedzseli.
Néhány módszer- és megközelítésbeli különbségtől eltekintve a tévé is ugyanolyan termék, mint bármi más - hangoztatta a Viasat marketing igazgatói posztjára nemrég a Blikk lapigazgatói pozíciójára cserélő Papp Gábor a konferencián.
Arra utalva, hogy egyre nagyobb számú adó mind több platformon jut el a közönséghez, kiemelte: előbb azt kell szemrevételezni, hogy a közönség tévén, mobiltelefonon vagy interneten nézné-e szívesebben az adást, és ennek ismeretében meghatározni, milyen módon terjesztik majd a műsort.
Forrás: MTI