Őrült divat, divat őrülteknek
A divat különös jelenség: folyton változik és olykor, mint a bumeráng, visszatér. Legalábbis a nagy divatházak és divatmogulok terveiben akár nagymamáink ruhái is visszaköszönnek. Bár, ahogy az elmés mondás tartja, „ami régen pocsék volt, az most is
2008. június 10. kedd 19:48 - Zelenij Linda
E darabok közt akad mókás, praktikus, szexi és igen extrém. Ám talán kezdjük alulról a 2008 extrém divattrend áttekintését!
Az Aubade nevű divatcég piacra dobta az első push-up bugyit. Bizony, ezentúl ultra formás feneket varázsolhatunk magunknak a nadrág alá. Csak sajnos épp az a gond vele, mint az azonos nevű melltartóval. Ha levesszük, bizony elmúlik a hatása, és így okozhatunk némi kellemetlen meglepetést az új „nagy Ő-nek”.
A kedves tervezők gondolnak azokra a párokra is, akik szeretnek egymáshoz öltözni. Most már nemcsak a felső ruházatukat hozhatják összhangba, hanem fehérneműjüket is, ugyanis itt a csodálatos uniszex bugyi (vagy alsónadrág?)! Ezt a remeket az American Apparelnek köszönhetjük, akik mindössze 12 dollárt kérnek egy darabért, viszont garantáltan mindenki talál az ízlésének megfelelőt. (Talán még a magyar bugyikirálynő, Kiszel Tünci is, ugyanis majd 40 szín közül lehet választani.)
Ha esetleg úgy érezzük, hogy nincs szükségünk sem popsituningra, sem pedig bugyira (már Anettka is megmondta, hogy tök felesleges bugyit hordani), akkor magunkra kaphatjuk a brazilok legújabb fantazmagóriáját, amit egy Sandra Tanimura nevű hölgy tervezett. Ez a farmer csípőnadrágnak indult, ám olyannyira csípőre sikeredett, hogy muszáj volt belevarrni egy tangát, ugyanis nem volt semmi, ami a helyén tartsa a nadrágot. Ha valakit mégis megfogna ez a stílus, annak pechje van, mivel a Sanna cég elsősorban Japánba importálja eme remekeket.
Már csak annyi maradt hátra, hogy cipőt válasszunk öltözékünkhöz. A magyar utak, és járdák állapotát figyelembe véve igazi megváltás lehet a legújabb Sheila’s Wheels cipő, ami egyszerű, és nagyszerű. A lényeg, hogy amikor késében vagyunk és a busz után kéne futnunk, vagy macskaköveken kéne egyensúlyozni, egyszerűn csak lekapjuk a tűsarkakat, és máris egy csinos balerina cipellőt kapunk. Majd mielőtt beérünk az irodába, csak „visszaszereljük” a sarkokat a liftben, és voilá!
Amennyiben biztosak vagyunk abban, hogy sarkaink biztonságban vannak, akkor ajánlható egy másik remek pár cipő, amit az Opel cég dobott piacra Hollandiában. Bizony az autós Opel cég, méghozzá a legújabb kocsijuk reklámozása céljából. Így ezentúl nemcsak párunkhoz vagy barátnőnkhöz öltözhetünk hozzá, hanem a kocsinkhoz is. Kíváncsian várjuk a Hummer milyen cipővel rukkolna elő, bár lehet, nekik inkább bakancsban kéne gondolkozniuk.
Minden nő ismeri azt a bosszantó érzést, amikor frissen belőtt frizuval elindul otthonról, és elered az eső. Ráadásul többnyire pont ilyenkor van tele az összes kezünk milliónyi zacsival, és kész rémálom elővarázsolni az esernyőt, főleg, hogy még fel is kell szabadítani némi helyet a kezünkben, hogy a fejünk fölé tudjuk tartani. De ezentúl bizony erre sem lehet gondunk, hiszen itt a legújabb amerikai esernyő! Kicsit ugyan groteszk a külseje, de 70 dollárt csak megér a tökéletes frizura védelme. Ezt az enyhén retro anyagból készült esernyőt még Marót Viki is megirigyelné…
Persze nem kell messzire mennünk, hogy gyönyörködhessünk az őrült divatmágusok agymenésében. Például érdemes egy pillantást vetni Győzike csíkos vagy éppen Annácska üvegcipőire.
Egy szó mint száz, a magyaroknak sem kell a szomszédba menniük, ha extrém és őrült megjelenésről van szó.