Drasztikus lépésre szánta el magát a Mazda Németországban: viszonteladói hálózatát pontosan elfelezi, nyilván a költséghatékonyság nevében. Lehet találgatni, melyik félbe akarnak többen tartozni... Hajrá, drukkolunk.
2008. szeptember 10. szerda 11:02 - Hírextra
A Mazda német importőre leépíti viszonteladói hálózata felét, egyúttal dupla forgalmat vár el a megmaradt kereskedőktől: azaz évi 150 helyett 300 kocsin kell túladniuk. Az ok az illetékes szerint igen egyszerű: csak így válik gazdaságossá egy kereskedő.
Azt egyelőre nem sejtjük, mennyire lesz ez működőképes megoldás – talán segít valamennyit az ezzel egyidejűleg belengetett új modell, Kiyora tanulmánya – a kocsi Párizsban mutatkozik majd be, és ezt követően megkezdik a sorozatgyártást is. Előzetes ígéretek szerint különösen alacsony fogyasztású, az árát bővern megérő autó lesz – ilyesmit gyakran hallani, várjuk ki azért a végét...