A mogorva szállodai személyzet és a pénzügyi válság távol tarthatja a külföldi turistákat a brit hotelektől egy olyan időszakban, amikor a gazdaságnak legnagyobb szüksége lenne az idegenforgalmi bevételekre - hangsúlyozta a brit kormány idegenforgalmi ill
2009. január 8. csütörtök 17:55 - Hírextra
Christofer Rodrigues, a Brit Turisztikai Hivatal, a VisitBritain elnöke szerint a turisták vereséget szenvedtek a puha törölközőkért és új szappanért vívott küzdelmükben.
"Jelen helyzetben minőséget kell nyújtanunk. A pénz értékvesztése és az alacsony nívójú szolgáltatás létszámleépítést von maga után" - hangsúlyozta Christofer Rodrigues, aki szerint az elnyűtt törölközők, a használt szappan, s a nem éppen szolgálatkész, mogorva személyzet aligha felelnek meg a vendégek igényeinek.
Christofer Rodrigues szerint a font leértékelődése az euróval és a dollárral szemben vonzóvá tehetné a szigetországi vakációzást. Ennek ellenére az idegenforgalmi bevételek az idén akár 4 milliárd fonttal (1209 milliárd forinttal) is csökkenhetnek, ami 50 ezer fős leépítést vonhat maga után az ágazatban, amennyiben nem javul a szolgáltatások színvonala.