Szállítók. Feladatuk fontos: minél több nemesfémet szerezni. Íme a Janics Natasa, Kovács Kati és Vajda Attila főszereplésével készült igen költséges reklámspot.
2009. május 8. péntek 08:59 - HírExtra
Megszokhattuk már, hogy Magyarországon a sportesemények reklámozását nem viszik túlzásba. A kajak-kenu magyar illetékesei azonban túlléptek a megszokásokon: egy alapvetően jó ötletű, de felemásan megvalósított spotot készítettek a június 5-7-ig megrendezésre kerülő szegedi kajak-kenu világkupa népszerűsítésére.
A reklámban Peking olimpiai bajnokai, Janics Natasa, Kovács Katalin és Vajda Attila szerepelnek. Na meg az érmek, melyek összegyűjtése lesz a Szállítók feladata.
A Lóránt Attila rendezte filmecske nem másra hivatott, minthogy minél több embert csábítson a nemrég felújított szegedi Maty-érre a nyári világkupa futamon, melyre a belépés a mostani információk szerint díjtalan lesz.
A spot a következő egy hónapban nagyjából tizenkétezerszer lesz látható a honi mozikban.
Már csak az kell, hogy a világkupán a Szállítók is tudják, mi a dolguk…