Egyre csak nő a YouTube internetes videomegosztó portál, az oldal percenként 20 órányi anyaggal bővül - számolt be csütörtökön egy blogbejegyzésben a weboldal egyik vezetője.
2009. május 22. péntek 06:44 - HírExtra
2009 januárjában percenként még csak 15 órával nőtt a YouTube tartalma, két éve pedig alig hat óra volt ez az arány. "Meglátjuk, hogy el tudjuk-e érni a 24 órát" - írta blogbejegyzésében Ryan Junee, az oldal egyik vezetője. "Ez egy perc alatt egy egész napnyi videoanyagot jelentene" - magyarázta Junee.
Az oldalt 2006-ban 1,65 milliárd dollárért vásárolta meg a Google internetes óriáscég.
Népszerűsége ellenére azonban a portál eddig nem termelt profitot. Hogy több hirdetőt nyerjen meg, a YouTube a professzionális képtartalmakra is nagy hangsúlyt fektet. Az oldal nemrég kötött megállapodást a Sony Pictures vezetőivel, és más hollywoodi stúdiók is bemutatják már tévéműsoraikat és filmjeiket a portálon.