MTV: jogi lépésekre készülnek
Jogi lépésekre készül a Magyar Televízió (MTV), mivel a menedzsment álláspontja szerint túllépte a szerződésben rögzített maximális reklámidő-mértéket egykori reggeli műsora, a külső gyártásban készült Nap-kelte.
2009. október 20. kedd 07:59 - HírExtra
Medveczky Balázs ügyvezető alelnök azt MTI-vel azt közölte: a megállapodásban szereplő 19 helyett éveken keresztül” 22 percnyi hirdetést sugárzott a naponta három órányi műsort adó produkció.
Gyárfás Tamás producer az MTI-nek úgy reagált: csak egy korábbi, azóta érvényét vesztett szerződés tartalmazta a 19 perces korlátot, a 2006-os és a Medveczky Balázs által aláírt 2008-as már nem.
Szerinte úgy jöhetett ki az MTV menedzsmentjének a húsz percen felüli időtartam, hogy - megtévesztően, rossz hírüket keltve, mint a kuratórium tagjainak kiosztott mintegy félszáz oldalas kimutatásból is kiderül - abba beleszámolták valamennyi hirdetési blokk elején és végén látható mini-főcímet is, ami viszont a médiatörvény szerint nem része a reklámidőnek.
Szeptember 25-én, azonnali hatállyal mondta fel - ellehetetlenülésre hivatkozva - a Nap-kelte szerződését a nagyobbik köztelevízió; az MTV-t felügyelő közalapítvány kuratóriumi elnökségében azóta vita folyik arról, jogszerűen járt-e el az intézmény menedzsmentje.
Gyárfás Tamás szerint szánalmas, hogy az MTV ügyvezető alelnöke utólag újabb és újabb megalapozatlan ötletekkel rukkol ki, hogy valahogy igazolja jogszerűtlen döntésé
Forrás: MTI