Van, aki már temeti Fábry új műsorát
A nézettsége ugyan nő a Legyen ön is milliomosnak, de nem veszi fel a versenyt Vágó régi eredményeivel.
2009. november 18. szerda 08:59 - HírExtra
Ősszel indult újra a Legyen ön is milliomos!, Vágó István régi műsora az RTL Klubon. Mivel Vágó átigazolt a TV2-höz, így az RTL Klub a legnépszerűbb figurájára,
Fábry Sándorra bízta a produkciót.
Fábry eddig három műsorban
ült a székbe, és minden alkalommal egyre jobb nézettségeket produkált, és minden adás felülmúlta a TV2 párhuzamosan futó műsorait. Ez azonban nem feltétlenül elég.
Az [origo] internetes portál cikke legalábbis azt állítja, hogy a Milliomos a végét járja: gyenge a nézőmegtartó ereje és drága. A Bors úgy tudja, elképzelhető, hogy az RTL Klub azért ragaszkodik a Milliomoshoz, hogy ne veszítse el a kvíz licencjogát, mert akkor azt megvehetné Vágó új munkahelye, a TV2.
„Előfordult, hogy ötven százalék feletti közönségarányt is elértünk. A legrosszabb esetben is harminc százalékon álltunk” – mondta Gonda Péter producer a Borsnak, aki azóta is Vágóval dolgozik.
„Jó ötletnek tűnhetett, hogy az RTL Klub Fábry Sándorral pótolja Vágót, hisz az Esti Showder házigazdája is fajsúlyos, művelt műsorvezető. Csakhogy Fábry egy showman. A Milliomosban egyszerre akar vicces lenni és feszültséget teremteni. Egyik sem sikerül igazán. Emellett a formátum túl van a csúcspontján” – nyilatkozta Gonda Péter, aki szerint ez a műsor nem jött be.
Az RTL Klub kommunikációs igazgatója, Rényi Ádám cáfol.
„Nem lehet évekkel ezelőtti adatokkal összehasonlítani a műsor jelenlegi nézettségét vagy közönségarányát , ezt Gonda Péter, a rövid életű Párbaj producere is tudja. Nyolc-tíz éve még negyedennyi csatorna közül választhattak a nézők, mások voltak számok. A Legyen Ön is milliomos! Fábry Sándorral indulása óta minden alkalommal megnyerte a nézettségi versenyt a sávjában, célcsoportjában nőtt a nézőszáma és megfelel a csatorna elvárásainak. Jövőre is folytatódni fog” – ígérte a kommunikációs igazgató.
Forrás: Bors/HirExtra