A magyarok elégedettek a bankokkal
Jelentősen emelkedett a magyar lakosság bankokkal való elégedettsége az elmúlt egy évben - közölte a GfK Hungária Piackutató Intézet kedden.
2010. augusztus 3. kedd 11:45 - HírExtra
Az elmúlt egy évben, 2009 és 2010 első féléve között jelentős mértékben, 77 pontról 82 pontra nőtt a bankkapcsolattal rendelkező felnőtt magyar lakosság elégedettsége a bankokkal, banki szolgáltatásokkal kapcsolatban - állapítja meg az intézet. A GfK Hungária felmérése szerint az ügyfelek nagy része elégedett jelenlegi bankja szolgáltatásaival, míg kevesebb, mint 2 százalékuk mondható egyértelműen elégedetlennek.
Az ügyfelek elsősorban a banki ügyintézők munkájával elégedettek. Mind szakértelmük, mind segítőkészségük a lista élére került, 86, illetve 87 ponttal. Az ügyfelek szintén jó véleménnyel voltak a bankok megbízhatóságáról, a banki szolgáltatások fejlettségéről.
A fő elégedetlenségi faktort a bankok kamatpolitikája jelenti. Mind a betétekre fizetett kamatokkal, mind a hitelkamatokkal kapcsolatos elégedettségi szint a lista legvégére került 59, illetve 57 ponttal.
Az elérhető ATM automaták számával való elégedettség sem éri el az átlagos banki elégedettségi szintet.
Forrás: MTI