2024. november 23. - Kelemen, Klementina

Kelendőbb a kannás bor?

Vörösborokból 15 százalékkal többet, míg fehérborból ugyanennyivel kevesebbet vásároltak tavaly a fogyasztók Magyarországon, és az üveges borok helyére egyre inkább a műanyag palackosak lépnek - állapította meg a háztartások borfogyasztásáról szóló felmérésében a GfK Hungária.
2010. augusztus 18. szerda 13:35 - HírExtra
Két éve még az eladott bor 81 százaléka volt üveges palackozású, tavaly viszont ennek az aránya 71 százalékra csökkent. Ugyanakkor a műanyag palackozású borok aránya egy év alatt 12-ről 20 százalékra nőtt. A bort elsősorban a szupermarketekben szerzik be a magyar fogyasztók, de folyamatosan növekszik a termelőktől történő vásárlás.

Az előbbi értékesítési formára jut az eladott bor háromnegyede, a kis boltok adják a forgalom 15 százalékát, míg a maradék termelői eladás - ez utóbbi 2009-ben 16 százalékkal növekedett. Az összes megvásárolt bor 58 százaléka volt édes vagy félédes típusú a múlt évben.
Forrás: MTI
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Legfrissebb hírek
Legolvasottabb hírek
Legfrissebb írásaink
Legolvasottabb írásaink
Szavazás Gazdaság / HR témában
Ön miként vélekedik a magyar gazdaságról?
A gazdaságunk szárnyal, határ a csillagos ég!
A gazdaságunk bár a levegőben van, magassága legfeljebb másfél méter, sebessége egy csigával azonos.
A gazdaságunk valaha szárnyalt, jelenleg a sütőben sül, zöldségkörettel.
A reformok működnek
ÁLLÍTSA BE A DÁTUMOT ÉS MEGTUDJA MI TÖRTÉNT AZNAP A VILÁGBAN
A HírExtra különleges időgépével nem csupán egyetlen hírre, de az adott nap teljes híranyagára rátalálhat, az oldal fennállása óta.
Dátum: - - Idő: -
FOTÓTÁR
Felkapcsolták a margitszigeti futókör LED-világítását