A Dal 2014 döntője lett az M1 és egyben a közmédia legnézettebb műsora a múlt héten egymillió 25 ezer nézővel - közölte a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap hétfőn az MTI-vel.
2014. február 24. hétfő 18:10 - HírExtra
A szombati program az aznapi, este 8 óra utáni sávban a hazai tévés piac legnézettebb műsora is volt.
A Nielsen Közönségmérés adatai szerint a műsor közönségaránya az M1 és a Duna World csatornákon együttesen a teljes népesség körében csaknem 23 százalékos volt, a felnőttek körében majdnem 24 százalékos, míg a 18-49 évesek között 16,7 százalékos.
A döntőbe a két csatornán összesen 2 millió 181 ezren kapcsolódtak be, ez a teljes népesség több mint 24 százaléka, a műsor átlagos nézettsége pedig az M1-en és a Duna Worldön együttesen 1 millió 25 ezres volt - szerepel az MTVA közleményében.
A vetélkedősorozat hat élő adásának valamelyikébe a két csatornán összesen 4 millió 742 ezren kapcsolódtak be, ez a teljes népesség 52,4 százaléka.