2024. november 22. - Cecília

Új trend: karszalagot a gyerekre

Közlekedésbiztonsági kampányt indított az OMV: a vállalat a program keretében 10 közép-kelet-európai országban, köztük Magyarországon lévő benzinkútjainál összesen 200 ezer darab See me (Vegyél észre) feliratú fényvisszaverő karszalagot és matricát értéke
2007. szeptember 4. kedd 19:27 - Hírextra
A karszalagokból és a matricákból befolyt összegből - közölte az OMV - az UNICEF-fel, a Caritas-szal és az SOS-gyermekfalvakkal együttműködve olyan programokat pártolnak, amelyek a biztonságos közúti közlekedésre oktatják a gyermekeket.

Magyarországon 20 ezer fényvisszaverő karszalagot értékesítenek az iskolai tanév kezdetétől a benzinállomásokon, a bevételből a vállalat a battonyai SOS-gyermekfalut támogatja egy közlekedési tanpálya építésében.
Forrás: MTI
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Legfrissebb hírek
Legolvasottabb hírek
Legfrissebb írásaink
Legolvasottabb írásaink
Szavazás Életmód témában
Drogok legalizálása?
Igen
Egyes fajtákat, rendezett, ellenőrzött körülmények között igen
Soha!
ÁLLÍTSA BE A DÁTUMOT ÉS MEGTUDJA MI TÖRTÉNT AZNAP A VILÁGBAN
A HírExtra különleges időgépével nem csupán egyetlen hírre, de az adott nap teljes híranyagára rátalálhat, az oldal fennállása óta.
Dátum: - - Idő: -
FOTÓTÁR
Felkapcsolták a margitszigeti futókör LED-világítását