A társadalomra "veszélyt jelentő" hirdetésekre konkrét példa nem hangzott el, azonban a kínai televíziós csatornák késő este egyre gyakrabban sugároznak olyan tévéboltműsorokat, amelyekben hiányosan öltözött hölgyek jelennek meg, valamint a szexuális teljesítőképesség fokozására alkalmas szerek reklámozása is igen gyakori.
A kínai média szabályozói - nem sokkal a Kínai Kommunista Párt ötévenként megrendezésre kerülő kongresszusa előtt - már célba vették a nyers és kétértelmű hangvételű, "félreérthető" viselkedést illetve képeket tartalmazó hirdetéseket.
A kínai rádió- és televíziófelügyelet döntésével a szexuális ajzószerek és a "felnőtt játékszerek" hirdetései is tiltólistára kerültek. A testület a közleményében kiemelte, hogy nem csak a buja jelenetek, hanem a szerek előnyeivel és hatékonyságával kapcsolatos "felháborító" és "elképesztő" kijelentések miatt kell száműzni az ilyen jellegű hirdetéseket.