Betiltotta a szexi reklámokat a kínai médiahatóság. Körülbelül kétezer termék vagy szolgáltatás reklámozása tilos a tévékben és a rádiókban szerdától. Közleményében a hatóság vulgárisnak nevezte és betiltotta egyebek mellett a női fehérneműket és a mellna
2007. október 11. csütörtök 11:25 - Hírextra
A kormányzat többször is önmegtartóztatásra szólította fel a médiát, de néhányan behódoltak a nézettségnek és a profitnak, áll a felügyelő szerv közleményében. A betiltott hirdetések között vannak a szexuális segédeszközöket, valamint a nemi úton terjedő betegségek elleni gyógyszereket népszerűsítő reklámok is.
Az ázsiai országban nemrég több olyan rádióműsort megszüntettek, ahol nyíltan beszéltek a szexről, de a cenzúra áldozatául estek nemátalakító műtétekről és plasztikai sebészetről szóló tévéműsorok is.