"Versenytársaink bevételének nagyobb része származik a kábeltársaságoktól kapott díjból, nálunk a negyede sem" - mondta a vezérigazgató, hozzátéve, büdzséjük fennmaradó részét a reklámok, pályázati pénzek, illetve a betelefonálós vagy termékajánló műsorok után kapott bevételek adják.
A harminc földi sugárzású helyi adó és 25 helyi kábeltévé műsorcseréjére alapuló, öt éve létrehozott társaság vezetője szerint az átállás egyszeri költsége több tízmillió forint lesz, és jelentős összegbe kerül évente a kódolt továbbítás.
"Arra számítunk, hogy a kódolást megkövetelő kábelszolgáltatók hozzájárulnak a megnövekedő költségekhez is" - jegyezte meg, hozzátéve, hogy ha bővülnek a forrásaik, a minőségi, de populáris kultúra közvetítése felé indítanák el az utóbbi hónapokban nézettséget saját gyártású népszerű zenei műsorokkal is növelő csatornát.
Húzóműsornak tartják - a manapság napról-napra egyre több érdeklődőt vonzó - híradójukat is, amely a vezérigazgató szerint "ellenáll a nagy kereskedelmi csatornák trendjének, amelyek zömében bulvárhírekkel árasztják el a nézőt, és megmutatja, mi történik Magyarországon".