Krulik Zoltán jelentős érdemeket szerzett a népzenei hagyomány felélesztésében. A Makám együttessel több mint húsz éve kezdte el korszakot meghatározó tevékenységét. Az együttes az "új tradíció", a modernizált és egyéb hatásokkal ötvözött magyar népzenei hagyomány fontos képviselője.
Már a "világzene" stílus-meghatározás elterjedése előtt a tradicionális európai hangszerek hangzását ötvözte keleti és afrikai hatásokkal. Egy időben Szalai Péter - Ravi Shankar indiai szitárművész tanítványa - és Grencsó István szaxofonos is játszott az együttesben, aki az indiai zen mellett az avantgárd dzsesszt ültette a Makám muzsikájába.
"A Makám zenéje művelt, allegorikusan gazdag, és minden köntörfalazás nélkül gondolkodó emberekből álló közönséghez szól. Olyan zene ez, melyet arra szántak, hogy szellemi zamatokkal kecsegtessen" - olvasható a koncert szervezőinek sajtóanyagában.
A Makám 1988 óta kilenc lemezt jelentetett meg, a legutóbbi a 2004-ben kiadott Almach. Almanach című albumuk esetében a kritikusok a személyes hangvétel, az egzotikus ritmusok és a lírai vallomások elegyét emelik ki.
A zenekarban Lázár Erika énekel, Horváth Olga hegedűn, Eredics Dávid kavalon, Boros Attila basszusgitáron, Keönch László ütőhangszereken játszik.
A Creative Stúdió Öt mindenre nyitott, újító-kísérletező alkotóműhely. A korábban kizárólag instrumentális zenét játszó társulat ma már az éneket is beépíti az improvizációban gazdag, kísérletező zenéjébe.
Ebben az együttesben Krulik Zoltán gitáros mellett Keönch László, Boross Atila és Eredics Dávid is tagja a Makámnak. Rajtuk kívül Tóth Evelin énekel, Kisfaludy Márta hegedül, Eredics Dávid: klarinéton, Nyusztay Iván tablán játszik.