Bulgária és a fitnesz a sláger
A sláger Bulgária, fókuszban a családi üdülések, a klubszállodák, a teljes ellátás mellé pedig - hogy ne mutasson túl sokat a mérleg - a fitnesz is keresett szolgáltatás ma már - tudta meg az MTI munkatársa a legnagyobb magyarországi utazási iroda igazgat
2008. február 27. szerda 15:35 - Hírextra
A nyári kedvencek között vezet Bulgária, amelyet az elmúlt években ismét felfedeztek a magyarok, mára pedig kiemelt úti cél lett. A tengerpart vonzerejét semmi nem múlja felül. Ma már többen szerveznek a balti államokba szóló utakat is.
Görögország, a Török Riviéra és Tunézia a megfizethető úti célok közé tartozik, népszerűségük mit sem változott az elmúlt években, a fiatalok és a családosok körében különösen kedvelt.
Az all inclusive, azaz teljes ellátás még mindig népszerű, olyan helyeken pedig, ahol nincs az üdülőhely körül fejlett infrastruktúra vagy egy szigetről van szó, szinte csak ez a jellemző.
Mellette azonban a mozgás sem elhanyagolható szempont és jól jönne olykor némi diétás tanácsadás is. Ezért Béres Alexandrát kérte fel az utazási iroda, hogy a híres fitneszkirálynő dolgozzon ki egy laza edzésprogramot. Ez konkrét gyakorlati tanácsokat ad arra vonatkozólag, miképpen lehet formában maradni a roskadozó terített asztal és a tengerparti lustálkodás-napozás közepette is.
A klubszállodák különösen sok gyerekes családot vonzanak. Magyar nyelvű szakképzett animátorok, kreatív műhely, torna, uzsonna, diszkó, kalandnap, olimpia és vízi játékok szórakoztatják a kicsiket. A vendégek hálásak a különféle kedvezményekért, kényeztetésekért, különösen ha nem filléres útról van szó.
Újdonság a "turbókedvezmény" - aki gyorsan foglal, olcsóbban kapja az utat - ellentétben a last minute, azaz utolsó pillanati foglalással. Nem ritka a szeniorkedvezmény, azaz az idősebb korosztálynak szóló bónusz sem. Bizonyos ajándékszolgáltatások vagy vásárlási kártya is jár némelyik úthoz: ezzel az üdülés alatt a környéken sokféle áruhoz olcsóbban lehet hozzájutni.
A csütörtökön nyíló Utazás kiállítás másik aduásza, a díszvendég Vietnam, amely a tehetősek legdivatosabb úti céljává vált az elmúlt két évben.
Forrás: MTI