A Medián Közvélemény- és Piackutató Intézet nevével éltek vissza több vidéki településen, amikor nevében telefonálnak állampolgároknak, és a hívást felmérésnek álcázva azt sugallják, hogy ha a népszavazás nem törli el a vizitdíjat, 1000 forintra emelik az
2008. március 7. péntek 21:19 - Hírextra
"A Medián a népszavazás témájában egyáltalán nem végzett és jelenleg sem végez telefonos felmérést. Egyszersmind határozottan elítéljük, ha a valaki a kutatási módszereket nem a közvélemény megismerésére, hanem annak befolyásolására használja" - áll a közleményben. A népszavazási kampányban először a Tárki nevével éltek vissza; esetükben is telefonos közvélemény-kutatásnak álcázott kampányt folytattak, melynek során az embereket arról kérdezték: tudják-e, hogy 1000 forintra emelkedik a vizitdíj összege.