A hipermarket láncban eddig a lezserebb, hétköznapi viseletet kínáló Cherokee márkát találhatták a vásárlók. Az F&F megjelenésével új fogyasztói csoportokat, kíván megszólítani a Tesco, hiszen a márka olyan megfizethető minőségi ruhákat kínál, amelyek irodai viseletként vagy alkalmi ruhaként is hordhatóak.
A hazai trendekkel szemben, a ruházati termékek forgalmának általános csökkenése mellett a Tesco már a múlt évben is kétszámjegyű erősödést ért el ebben a termékkörben. Az új márka speciális pozícionálásával pedig további erősödést várnak, hiszen az F&F termékei a világ számos pontján értek már el, jelentős sikereket megfizethetőségükkel és minőségükkel ebben a szektorban. - jegyezte meg a menedzser.
Mint Rádi Cintia elmondta: az F&F vezető angol ruházati márka, amely hazájában az eladási mutatókat tekintve sok nagy ruházati láncot utasít maga mögé, és vásárlási népszerűségét tekintve is dobogós helyen van a Cherokee mellett.