A hazai tévék honlapjainak - amelyek a hírekkel, információkkal szerzik a legtöbb olvasót maguknak - ma már olyan konkurensekkel kell vetélkedniük, mint a hazai látogatottsági versenyben éllovas Google keresőprogram vagy a harmadik-negyedik helyen álló YouTube fájlcserélő, mondta.
Hozzátette, a Google tavaly év végén Magyarországon (negyed év alatt egymillióról másfél millióra ugró felhasználói táborával) közel ötször annyi felhasználót mondhatott magáénak, mint a magyarországi hírportálok mezőnyét vezető RTL Klub-híroldal. (Az RTL Klub-híroldal után holtversenyben ezüstérmes Magyar Televízió és hírTV, harmadik helyezett a TV2 portálja.) "2008 a kihívás éve lesz: Magyarországon is felébredtek a televíziós társaságok" - adott prognózist a szakember, figyelmeztetve arra, hogy sem a régióban, sem az internet bölcsőjének számító Egyesült Államokban nem vált be az a felfogás, amely csupán az újságolvasás alternatívájaként kínálta a világhálót.