2024. november 25. - Katalin

A sztrájk napján is volt dolga a BKV Ügyfélszolgálatának

Április 18-án, a BKV szakszervezeteinek munkabeszüntetésének idején a Budapesti Közlekedési Zártkörűen Működő Részvénytársaság Akácfa utcai Ügyfélszolgálatán nyolc érdeklődő jelent meg személyesen, közülük mindössze hárman tettek fel kérdéseket a sztrájk
2008. április 22. kedd 15:58 - Hírextra
A BKV Zrt. Ügyfélszolgálatának telefonos üzenetrögzítőjére 35 üzenet érkezett, mindössze 8-an szerettek volna információkat a munkabeszüntetésről. A kérdések többsége arra vonatkozott, hogy milyen járatokkal jut el bizonyos helyekre az utas, ha a lakóhelyén nem járnak a megszokott közlekedési eszközök, vagy hogy mely vonalakon zavartalan a közlekedés, milyen kerülőutat tud választani valaki a sztrájk ideje alatt.

Április 14-e és 18-a között, azaz hétfőtől péntekig 690 írásos észrevételt is eljuttattak utasaink az ugyfelszolgalat@bkv.hu e-mail címre, melyek 24,6%-a volt a sztrájkkal kapcsolatos megkeresés.
A szakszervezetek és a BKV Zrt. menedzsmentje között ma délután folytatódnak az egyeztető tárgyalások.
Forrás: MTI
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Legfrissebb hírek
Legolvasottabb hírek
Legfrissebb írásaink
Legolvasottabb írásaink
Szavazás Belföld témában
Ön megbuktatná a Fidesz-kormányt?
Igen
Nem
ÁLLÍTSA BE A DÁTUMOT ÉS MEGTUDJA MI TÖRTÉNT AZNAP A VILÁGBAN
A HírExtra különleges időgépével nem csupán egyetlen hírre, de az adott nap teljes híranyagára rátalálhat, az oldal fennállása óta.
Dátum: - - Idő: -
FOTÓTÁR
Felkapcsolták a margitszigeti futókör LED-világítását