2024. november 22. - Cecília

Nincs is igazuk?

Minden harmadik hívó elégedetlen volt azzal, ahogyan az ügyét kezelték - ismertette Herczog Edit szocialista EP-képviselő annak a reprezentatív kutatásnak az eredményeit, amely a lakosság telefonos ügyfélszolgálatokkal kapcsolatos tapasztalatait vizsgálta
2008. június 1. vasárnap 17:50 - Hírextra

Minden harmadik hívó elégedetlen volt azzal, ahogyan az ügyét kezelték - ismertette Herczog Edit szocialista EP-képviselő annak a reprezentatív kutatásnak az eredményeit, amely a lakosság telefonos ügyfélszolgálatokkal kapcsolatos tapasztalatait vizsgálta.

A közlemény szerint tízből négy embernek részben vagy egyáltalán nem sikerült megoldania azt a problémát, amellyel a telefonos ügyfélközponthoz fordult. Minden tízedik hívó a kapcsolást sem tudta megvárni, míg az ügyfélszolgálatokhoz fordulók kétötöde vélte úgy, hogy sokat kellett várnia az ügyintéző jelentkezésére.

Forrás: MTI
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Legfrissebb hírek
Legolvasottabb hírek
Legfrissebb írásaink
Legolvasottabb írásaink
Szavazás Belföld témában
Ön megbuktatná a Fidesz-kormányt?
Igen
Nem
ÁLLÍTSA BE A DÁTUMOT ÉS MEGTUDJA MI TÖRTÉNT AZNAP A VILÁGBAN
A HírExtra különleges időgépével nem csupán egyetlen hírre, de az adott nap teljes híranyagára rátalálhat, az oldal fennállása óta.
Dátum: - - Idő: -
FOTÓTÁR
Felkapcsolták a margitszigeti futókör LED-világítását