Csúszik a 4-es metró beruházás, mert a Szent Gellért téri állomás nincs olyan műszaki állapotban, hogy a pajzsokat - az eredeti terveknek megfelelően- fogadhassa. A kivitelező Bamco konzorcium új eljárással gyorsította volna az állomás befejezését, de ezt
2008. július 3. csütörtök 14:38 - Hírextra
A Duna alatti és melletti építkezés a beruházás legtöbb veszéllyel járó pontja. Itt nem lehet teljesen kizárni a váratlan eseményeket, az omlásveszélyt. Így a Bamco gyorsító javaslatát elvetették és tartják magukat az eredeti tervekhez - olvasható a projekt igazgatóság közleményében. Mint írták, a beruházás késéséért a felelősség a kivitelezőt terheli.
Felhívták a figyelmet arra: a kialakult helyzet nem jelenti, hogy kitolódik a teljes beruházás véghatárideje, hiszen mindeközben folyamatosan épül a metró, épül az összes állomás, gyártják a szerelvényeket és tart az állomások belső beépítésének előkészítése. Jelenleg aktualizálják a projekt ütemtervét, ezzel várhatóan nyár végéig elkészülnek - áll a közleményben.