A Peugeot a gépkocsik által előidézett környezeti terhelés csökkentése érdekében tett nagyberuházásai gyümölcsét aratja le. A CO2-kibocsátással kapcsolatos különböző adóösztönzések szempontjából kedvezően pozicionált kínálatának köszönhetően a Peugeot megerősíti 7,5%-os részesedését a személyautó/kishaszonjármű piacán (Európa 18 országában).
A környezetvédelem terén a Peugeot a 16,8%-os piaci részesedésével továbbra is piacvezető a kilométerenként 120 g-nál kevesebb CO2-t kibocsátó gépjárművek között. A 207 egyébként az első helyre tör a kilométerenként 120 g-nál, illetve 130 g-nál kevesebb CO2-t kibocsátó gépjárművek kategóriáiban.
2008 elő félévében érzékelhetően megnőtt a Peugeot nyugat-európai piaci jelenléte 2007 második félévében regisztrált részesedéséhez képest (7,5% a 7%-kal szemben), ami e piaci fellendülésének kezdetét jelzi.
Tartós növekedés Nyugat-Európán kívül
Az összeszerelt gépkocsik Nyugat-Európán kívüli eladásai 285 000 egységet értek el (+5,2%), szemben a 2007 első félévi 271 000 példánnyal.
A kiemelt fontosságú fejlődő térségekben a Peugeot értékesítései:
14,5%-kal nőttek a Mercosur-országokban (75 000 darab)
13,8%-kal Kínában (50 000 darab)
20,8%-kal Oroszországban és Kelet-Európában (58 000 darab).
A Peugeot Nyugat-Európán kívüli összevont globális értékesítése összességében 442 000 darabot tett ki, ami azt jelenti, hogy egy év alatt 23,8%-kal emelkedett.